Realització de la comanda i registre

Per a l'adquisició dels productes a la Botiga Online, MONCHO’S GROUP sol·licitarà a l'usuari que es registri, per la qual cosa haurà d'emplenar el formulari de registre perquè MONCHO’S GROUP li creï un compte d'usuari, format per l'adreça de correu electrònic facilitada com a nom d'usuari i una contrasenya triada per l'usuari, ambdós necessaris per accedir a la Botiga Online i efectuar les compres. (No obstant això, també serà possible fer una comanda com a convidat, sense registre previ). El nom d'usuari i la contrasenya facilitats per MONCHO’S GROUP són elements identificadors personals, intransferibles i modificables.

Un cop registrat l'usuari, per procedir a la compra de productes haurà de seleccionar el/s producte/s que desitgi adquirir segons les indicacions recollides en pantalla, seleccionar l'adreça d'enviament del/s producte/s, la forma d'enviament (que pot comportar un càrrec addicional en concepte de despeses d'enviament que apareixeran en pantalla) i la forma de pagament entre les permeses en cada moment. La comanda s'ha de realitzar amb una antelació mínima de 72 hores. Un cop emplenat el formulari de comanda, s'haurà de validar mitjançant l'acceptació de les presents Condicions. La seva acceptació suposa la lectura i acceptació irrevocable de totes i cadascuna de les presents Condicions, que regiran el contracte de compravenda celebrat entre MONCHO’S GROUP i l'usuari. Si l'usuari disposa d'un codi promocional, podrà introduir-lo abans de finalitzar la comanda. També podrà afegir comentaris específics sobre la comanda en el formulari corresponent.

Excepte prova en contra, les dades registrades per MONCHO’S GROUP constitueixen la prova de les transaccions realitzades entre MONCHO’S GROUP i els usuaris. MONCHO’S GROUP arxivarà el document electrònic en què es formalitzi la comanda i serà accessible.

Un cop efectuada la compra, i en el termini més breu possible, MONCHO’S GROUP remetrà per correu electrònic a l'usuari una confirmació de la comanda, moment a partir del qual la comanda serà efectiva. La confirmació no tindrà validesa com a factura. Els preus de compra seran els vigents en el moment de realitzar la comanda.

MONCHO’S GROUP tramitarà totes les comandes realitzades d'acord amb les presents Condicions. En cap cas MONCHO’S GROUP es farà responsable de les deficiències del servei del seu centre servidor, de les xarxes de comunicació, ni dels problemes derivats d'un mal funcionament o ús de versions no optimitzades dels navegadors.

El termini màxim per a qualsevol modificació de la comanda serà de 48 hores laborables abans de les 7:00h del matí del dia previst d'entrega, previ consentiment per escrit de MONCHO’S GROUP. Qualsevol modificació sol·licitada i acceptada podrà comportar càrrecs addicionals o variacions en el preu, les especificacions o el termini de lliurament, segons criteri exclusiu de MONCHO’S GROUP.

MONCHO’S GROUP es reserva el dret de cancel·lar el nom d'usuari i la contrasenya, i per tant l'accés a la Botiga Online, als usuaris que mantinguin saldos deutors o impagats.

Pagament

El pagament del preu dels productes adquirits a la Botiga Online i de les despeses d'enviament, si n'hi hagués, es podrà fer a través dels mitjans de pagament indicats en pantalla en cada moment. Els mitjans de pagament disponibles es poden consultar a la pàgina principal del Lloc Web.

Per procedir al pagament, l'usuari haurà de seguir totes les instruccions indicades en pantalla, proporcionant: a) Número de targeta; b) Data de caducitat; c) Codi de verificació (CVV); d) I qualsevol altra dada requerida.

MONCHO’S GROUP disposa d'una passarel·la de pagament segur. Totes les dades seran encriptades per garantir la seva màxima seguretat. Per major seguretat, MONCHO’S GROUP es reserva el dret de sol·licitar documentació addicional d'identitat i mitjà de pagament abans del lliurament.

Les targetes de crèdit estan subjectes a verificacions i autoritzacions per part de l'entitat emissora; si no s'autoritza el pagament, MONCHO’S GROUP no serà responsable de cap retard o manca d'entrega ni podrà formalitzar la compravenda amb l'usuari.

Disponibilitat dels productes

MONCHO’S GROUP no serà responsable de l'esgotament d'estoc de cap producte. Els productes oferts a la Botiga Online són productes frescos de mercat, de manera que la seva disponibilitat dependrà de la disponibilitat de mercat. Si hi hagués dificultats de subministrament o manca d'estoc, MONCHO’S GROUP es reserva el dret d'oferir productes substitutius d'igual o superior qualitat i valor. Si l'usuari no vol realitzar una nova comanda, MONCHO’S GROUP reemborsarà l'import abonat en un termini no superior a catorze (14) dies.

Boxed:

Sticky Add To Cart

Font: